Структура
навчальної дисципліни «Права людини» (стац./соціологи)
№№ |
Т е м и
|
Лек-ції |
Семіна-ри |
Індівід.робота |
Самост.робота |
Всьо- го годин |
|||||
|
Назви змістовних модулів і тем |
Кількість годин |
|||||||||
Змістовний модуль 1. Межнародні
стандарти прав людини: історія и сучастність |
|||||||||||
1 |
Поняття і система прав людини в сучасному світі |
4 |
|
2 |
2 |
8 |
|||||
2 |
Головна роль ідеї прав людини в політико-правових
вченнях і констітуційних актах Європи і США
|
2 |
2 |
4 |
4 |
12 |
|||||
3 |
Загальна
декларація прав людини і розвиток на її основі сучасної концепції прав людини |
2 |
2 |
2 |
2 |
8 |
|||||
Модульна контрольна робота |
|||||||||||
Змістовний модуль 2. Межнародні системи захисту прав людини і Україна |
|||||||||||
4 |
Роль ООН
в розвитку міжнародної співпраці у сфері захисту прав і свобод людини.
|
4 |
4 |
2 |
2 |
12 |
|||||
5 |
Регіональні системи захисту прав людини |
4 |
4 |
4 |
4 |
16 |
|||||
6 |
Міжнародно-правові стандарти і правозахисна діяльность в Україні |
2 |
6 |
4 |
4 |
16 |
|||||
Модульна контрольна робота |
|||||||||||
Всього годин (2 кредита)
|
18 |
18 |
18 |
18 |
72 |
||||||
ІНДЗ: реферат |
|
|
18 |
|
|
||||||