4. Структура
навчальної дисципліни «Виборчі системи стран
світу та елєкторальна політика» (стац./політологи)
№№ |
Т е м а |
Лек-ції |
Семінари |
Індівідуальнаробота |
Самостінаробота |
|||||||||||||||||||
|
Назви змістовних модулів і тем |
Кількість годин |
||||||||||||||||||||||
Модуль 1. |
||||||||||||||||||||||||
Змістовий модуль 1. Виборче
право |
||||||||||||||||||||||||
|
Вступ до курсу. Псефологія як наука о виборах. Ідея народного представництва. Поняття, віди виборів та іхні політичні функціі |
2 |
|
|
|
|||||||||||||||||||
Т. 1 |
Демократія
и вибори: межнародні стандарти с точки зору прав людини |
2 |
|
|
|
|||||||||||||||||||
Т. 2 |
Принципи виборчого права |
2 |
|
|
1 |
|||||||||||||||||||
Т. 3 |
Законодат. регулирование
финансового обеспечения выборов: мировая практика |
2 |
|
1 |
2 |
|||||||||||||||||||
Т. 4 |
Законодавче регулюванне виборів в Україні |
|
2 |
|
|
|||||||||||||||||||
Разом за змістовним модулем 1 |
8 |
2 |
|
|
||||||||||||||||||||
Змістовий модуль 2. Виборчі системи |
||||||||||||||||||||||||
Т. 5 |
Основные виды (типы) избирательных систем и их разновидности
|
4 |
|
|
|
|||||||||||||||||||
Т. 5 |
Методы подсчета голосов по типам виборчих систем |
|
4 |
|
|
|||||||||||||||||||
Модульна
контрольна робота |
||||||||||||||||||||||||
Разом за змістовним модулем 2 |
4 |
4 |
|
|
||||||||||||||||||||
Змістовий модуль 3. Виборчій процес |
||||||||||||||||||||||||
Т. 6 |
Организация и проведение избирательной кампании |
4 |
|
1 |
1 |
|||||||||||||||||||
Т.6 |
Технологии ведения
избирательной кампании |
2 |
2 |
|
2 |
|||||||||||||||||||
Т.7 |
Выборы президента и
членов совета курса (ролевая игра) |
|
2 |
|
|
|||||||||||||||||||
Модульна контрольна робота |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Усього годин |
18 |
10 |
2 |
6 |
||||||||||||||||||||
Модуль 2. |
||||||||||||||||||||||||
Змістовий модуль 1. Технологии
избирательной кампании |
||||||||||||||||||||||||
Т. 8 |
Технологии ведения предвыборной
агитации |
6 |
|
1 |
2 |
|||||||||||||||||||
Т. 9 |
Поведение избирателя и электоральная политика
субъектов избирательного процесса. |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||||||||||||||||
Т. 10 |
Технологии
PR – деятельности в избирательном процессе
|
2 |
2 |
1 |
|
|||||||||||||||||||
Модульна контрольна робота |
||||||||||||||||||||||||
Разом за змістовним модулем 1 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Змістовий модуль 2. |
||||||||||||||||||||||||
Т. 11 |
Выборы и госадминаппарат |
4 |
2 |
2 |
3 |
|||||||||||||||||||
Т. 12 |
Роль партий в избирательном процессе |
2 |
|
1 |
|
|||||||||||||||||||
Т. 13 |
Выборы и средства массовой
информации |
2 |
|
1 |
1 |
|||||||||||||||||||
Модульна контрольна робота |
||||||||||||||||||||||||
Разом за змістовним модулем 2
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Усього годин |
14 |
6 |
8 |
8 |
||||||||||||||||||||
Модуль 3. |
||||||||||||||||||||||||
Змістовий
модуль 1. Виборчі системы и особливости електоральної політики в країнах світу |
||||||||||||||||||||||||
Т. 14 |
|
|
|
2 |
2 |
|||||||||||||||||||
Т. 15 |
|
2 |
4 |
1 |
1 |
|||||||||||||||||||
Т. 16 |
|
2 |
2 |
1 |
1 |
|||||||||||||||||||
Т. 18 |
|
4 |
4 |
2 |
2 |
|||||||||||||||||||
Модульна контрольна робота |
||||||||||||||||||||||||
Разом за змістовним модулем 1 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Всього годин |
10 |
14 |
6 |
6 |
||||||||||||||||||||
Всього годин за курс
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||